czwartek, 8 czerwca 2017

Poczytaj mi MAMO, poczytaj mi TATO! - cz.6


Bieżący tydzień mija pod hasłem "VI Białostockiego Tygodnia Czytania Dzieciom". Z tej okazji, a także w ramach klasowego projektu "Poczytaj mi MAMO, poczytaj mi TATO!" gościliśmy dzisiaj w klasie pana Tomasza Grybowicza - tatę Adama :) Pan Tomasz przeczytał nam rozdział z książki p. Ewy Karwan - Jastrzębskiej pt.: "Nowe przygody Bolka i Lolka. Łowcy tajemnic". Tytuł rozdziału brzmiał : "Tajemnicza jaskinia". Bardzo podobały nam się przygody zabawnych chłopaków, którzy wybrali się na "męski" biwak wraz z tatą i wujkiem. Oprócz wesołych, humorystycznych przygód, doświadczyli oni chwil grozy i strachu. Cała wyprawa zakończyła jednak się szczęśliwie dla wszystkich jej uczestników. Po wysłuchania fragmentu książki, rozmawialiśmy o własnych doświadczeniach i wrażeniach związanych z biwakowaniem w lesie, rozpalaniem ogniska, czy też nocowaniem pod namiotem.


DZIĘKUJEMY SERDECZNIE PANU TOMASZOWI za CIEKAWE SPOTKANIE, ROZMOWĘ, WSPÓLNIE SPĘDZONY CZAS, a przede wszystkim PIĘKNE CZYTANIE!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz